SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum...

Hai, aku seorang lelaki. Pelik? pelik kenalkan diri macam tu. sebab?


orang boleh tahu dari nama aku. MOHD ZAMRI BIN HUSSIN. dah sah sah lelaki.

betul!!... tapi kalau orang Gen Y akan cakp "nama lelaki tak semestinya lelaki bro!". pernah dengar ayat tu?...aku selalu dengar dan baca.


hari ni, 1 Mei 2015, bermulanya diari online ini untuk semua. aku bukan nak cari glamer, tapi aku nak bukukan perjalanan kehidupan aku pada umur aku 34 tahun.

aku keje biasa je. seorang juruteknik di sektor swasta, ada seorang isteri (masih dan aku harap tetap 1 isteri ), ada 2 anak. sepasang dah!!!  yang ni Insya Allah betul seorang lelaki dan seorang perempuan.  Isteri aku WAHM, jual shakleee ( ala, produk kesihatan yang glamer pada abad sekarang ni ) - yang korang rasa wahhhhh bestlah isteri duduk kat rumah...semua siap...tapi korang silap!!...tak semua siap sebab yang dia buat separuh, selebihnya aku siapkan.


takpe, nanti, pelan pelan aku cterkan pasal bagaimana nak survive dalam alam rumahtangga.

korang teruskan follow rapat rapat blog aku ini, dan Insya Allah aku juga follow rapat rapat blog korang.


~ ZAM J~
    VS
~ PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI~

Comments