NAIK PENTAS DI CALIFORNIA, KORANG PERCAYA TAK?

ha, tahun lepas, antara perkara yang aku tidak jangka langsung akan aku lalui dan lakukan ialah NAIK PENTAS!! ni bukan calang calang pentas tau. aku naik pentas di California, USA!!!  budak felda macam aku ni boleh pergi jauh nunnnn di negara orang untuk terima award!!...ha ha ha...

Alhamdulillah, aku perasan sejak aku join Shaklee ni, pelbagai benda baru yang terjadi kat aku yang selama ini memang aku tak jangkakan akan menempuhnya. Selain dari aku bercuti 6 bulan tanpa gaji ( tapi masih duit masyukkkk dalam akaun, lebih lak tu dari gaji aku yang biasa ). Salah satunya ini paling terkejut. Pergi ke luar negara lagi lagi ke USA!!!, fuh...memang lah tak pernah mimpi lansung. paling jauh aku terpikir nak keluar negara pun cuma ke Indonesia naik feri. Ha ha ha...betul!! sebab aku tau aku tak mampu nak beli tiket apatah lagi nak duduk kat sana selama 2 minggu. 2 minggu beb!!..

nak cerita pasal gi USA dalam 1 entry ni memang panjanglah..jadi mungkin ada 3 4 5 entry aku akan cterkan..amik korang..baca lah pengalaman aku ni..

aku nak cter pasal hotel dulu dalam entry ni. hotel pertama yang aku ditempatkan ialah HILTON LONG BEACH & EXECUTIVE MEETING CENTER. fuh!! nama pun Hilton.. empayar Hilton ni milik Paris Hilton tau...( ye ke? ).



nangis tak?? nangis sebab aku rasa tak mustahil apa yang aku tak pernah impikan , aku boleh capai bila aku join Shaklee ni. hah, tapi jangan ingat shaklee ni Skim Cepat Kaya tau. dalam shaklee ni, siapa usaha lebih, dia dapat lebih. betul..percayalah.. aku dah nampak "permainan" shaklee sejak aku benar benar amik tahu pasal Shaklee ni. tak yah jauhlah. tu isteri aku tu. dia upline, tapi downline dia income lagi besar dari dia. (nampak sangat isteri aku tak kuat lagi usaha tu),,,syhhhhhhh...


nanti aku share lagi satu hotel masa kat san fransisco..makan udang mentah...ayai ayai....

 ~ ZAM J~ 013 7065 178
    VS
~ PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI~

Comments