MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN PADA PASANGAN ANDA

entry kali ni aku masuk sikit pasal rumah tangga. Aku bukan cerita pasal aku gaduh gaduh dengan isteri aku lepas tu baik semula, gaduh balik, baik semula tu. Tapi, aku nak share mengenai satu masalah yang isteri hidapi dan dia rasa suami dia tak kisah sangat hanya sebab suami tak pernah bercakap atau berbincang mengenainya. Masalah ini juga kekadang aku baca di surat khabar , majalah mahupun blog. Tapi ia seakan satu benda yang malu untuk dibicarakan tetapi pasti jadi mudarat kepada pasangan rumah tangga tu. apakah masalah itu? masalah yang aku nak share hari ini , ialah masalah KEPUTIHAN pada isteri. lelaki ada ke masalah keputihan ini? aku nak share cara mengatasi masalah keputihan pada pasangan kita. sebab ini adalah blog aku, jadi aku nak kita sebagai suami berbincang dan menyelesaikan masalah ini.

Tahu tak korang semua apa itu keputihan pada wanita? keputihan ni macam lendir tau. aku baca kat blog Dr Zubaidi, lendir ni berwarna putih dan ianya berbau busuk. Tapi takkan aku nak tunjuk gambar kan??? korang google lah sendiri..dan selalunya bagi orang wanita ni, dia rasa benda tu adalah normal sebab memang selalu terjadi pada diri diaorang. Bagi lelaki yangbaru bergelar suami, pasti akan risau akan kehadiran bau yang tidak menyenangkan tu. Memanglah tak selalu ada kan? tapi kalau sesekali terbau, pasti korang akan ingat bau tu sampai bila bila. isteri aku pun ada masalah ini tetapi bagaimana isteri aku mengatasi masalah keputihan dia?.

Masa awal awal perkahwinan, aku memang suka tanya benda yang aku nak tau pada isteri aku. Dan selalunya juga dia akan terangkan lebih mendalam dengan bhasa yang senang aku faham. Yerlah, dia tau aku ni dulu bukan budak sains. Kang dia terangkan guna bahasa Sains, aku pun tak faham. Jadi, bila dia cakap, lendir atau keputihan ni, fungsi asalnya adalah bagus. Untuk menjaga vagina dari terlalu kering dan juga elak dari bakteria merebak sehingga ke pangkal rahim. Selain itu ia juga untuk memudahkan pasangan suami isteri untuk bersama supaya tidak rasa sakit. Tetapi bila keputihan ini semakin teruk iaitu semakin berbau, semakin keluar tak ikut kitaran dan waktunya, ia menjadikan keputihan itu sesuatu yang teruk dan akan mendatangkan mudarat kepada isteri kita. Juga pada kita bila bersama dengan isteri dalam keadaan keputihan isteri menjadi teruk. Bagaimana mengatasi masalah keputihan ini?



isteri aku menggunakan alfalfa ini sebagai alternatifnya. ini apa? Ini adalah suplemen yang dikeluarkan oleh Shaklee. Namanya ALFALFA COMPLEX.  ye, dia memang berwarna hijau yang macam korang selalu nampak air alfalfa di kedai kedai tu. tapi, best dan uniknya Alfalfa Complex ini kerana, ia diramuan dari pokok alfalfa yang terpilih dan hanya daun saja yang diambil sebagai bahan untuk menjadi ramuan utama alfalfa complex ini. Batang pokok alfalfa ini tidaklah diguna langsung. tidak seperti kebanyakan produk alfalfa di pasaran, mereka mencampurkan sekali daun dan batang alfalfa ini sekaligus.

                                                        sumber gambar : http://finurzcreations.blogspot.com

ini adalah pokok alfalfa yang mana akarnya menjunam kebawah sehingga 40 kaki tau!.. jadi pokok ni menyerap lebih banyak garam galian, vitamin vitamin dan 8 asid amino perlu yang susah nak dijumpai ada pokok pokok lain. Jadi, isteri aku ambil alfalfa setiap hari untuk memastikan masalah keputihannya akan selesai.  eh, aku pun ada testimoni dari orang lain tau berkenaan masalah keputihan ini.

testimoni dari pengambilan alfalfa

hah yang ni lak, siap sampai kena pakai pantyliner tau setiap hari. kalau korang tak tau apa tu pantyliner dia ala ala pad ( yang digunakan isteri korang masa period ), tapi yang ni lebih nipis dan memang perempuan ni pakai selalu time bukan period pun. Salah satunya untuk masalah keputihan ni lah. hah, jadi kalau isteri korang ada masalah ini, apa kata korang belikanlah alfalfa ini untuk isteri korang. Biar masalah itu hilang, dia pun segar, tidak bad mood dan pastinya dia selalu tersenyum manja bila korang ajak bersama.... ha ha ha ha ha......sukalah tu.. tersenyum senyum...

Nak tahu lebih lanjut, korang boleh je call aku , atau sms aku di 013 7065 178 untuk berbual bual dan aku terangkan lagi apa kelebihan alfalfa ni yang buat korang tersenyummmmm je sebab ada kesan yang lebih menarik selain dari mengatasi masalah keputihan ini. jeng jeng jeng.

aku Mohd Zamri Hussin, pengedar Shaklee Kota Tinggi Johor yang Ohsem!!! aku juga pengedar Shaklee Desa Cemerlang, Ulu Tiram serta ada membuat penghantaran ke Felda Semenchu, felda Air tawar 4, Air Tawar 5 dan sekitarnya. Abang long Shaklee ni...

Comments