ADAKAH ENERGIZING SOY PROTEIN SESUAI UNTUK LELAKI ?

Salah satu produk Shaklee yang aku ambil setiap hari ialah ENERGIZING SOY PROTEIN atau nama glamernya ESP. produk ini selalunya sinonim dengan orang perempuan. Orang perempuan je yang suka ambil produk kesihatan atau makanan tambahan ini.  Ada juga yang bertanya pada aku, adakah Energizing Soy Protein sesuai untuk lelaki?

Apa yang aku tahu, ENERGIZING SOY PROTEIN keluaran Shaklee ini adalah dari jenis NON GMO iaitu dalam bahasa melayunya, soya yang diproses dan tidak ditukar genetiknya. Jadi ia adalah dari sumber semulajadi dan tidak mengandungi bahan kimia. korang tau apa bezanya dengan produk GMO? contoh : buah tembikai sepatutnya membesar dan matang dalam tempoh masa 30 sehingga 45 hari baru ianya sesuai dituai. Tapi, dengan teknologi yang baru ni, tembikai diubah secara genetiknya dan menjadikannya ia matang lebih awal dari tempohnya. Hah, macam tuelah.  So, adakah Energizing Soy Protein sesuai untuk lelaki handsome dan ohsem macam aku ini???



korang tengok poster ni. Pelbagai kegunaan dan manfaat Energizing Soy Protein ni tau. Tapi apa yang aku rasa bila baru 2 minggu aku amalkan pengambilannya??

aku ambil Energizing Soy Protein ini di awal pagi sebelum aku pergi kerja. Bila di tempat kerja, aku rasa aku tidak mudah penat dan tidak mudah rasa mengantuk. kalau tak, masuk je jam 2 3 petang, mulalah surau tu panggil panggil aku soh "ngular" kat dalam tu. Tapi, disebabkan aku baru masuk kerja, mestilah nak jaga reputasi kan?????? jadinya, aku tetap menten berkerja tanpa ada niat nak lelapkan mata sebarang 2 3 minit.

Selain tu, keterujaan aku ambil Energizing Soy Protein adalah sebab, kurang rasa lapar. Bila makan nasi pun, rasa cepat kenyang je. Sebab tu aku lebihkan lauk sewaktu makan tengahari. Kawan kawan aku kata, aku jaga badan. Eh, memanglah jaga badan. Kang nanti ada mulut puaka kata eh jual makanan tambahan, tapi badan sendiri boyak!!!!! oh tidak!!!

selain tu, aku rasa aku macam ada "body". maksud aku, badan rasa pejal dan berisi..ala ala abang sado gitu!!1 jadi aku rasa, kalau kaum aku yang suka gi gym atau nak jadi abang sado, Energizing Soy Protein ni memang sesuai sangat!!!! lagi cepat hasil yang korang inginkan.

so, saper cakap Energizing Soy Protein ni tak sesuai untuk lelaki???? persoalan adakah Energizing Soy Protein sesuai untuk lelaki telah terjawab.. jawapannya : BOLEH SESANGAT KALAU NAK AMIK PUN...TAK JADI PEREMPUAN TAK!!!!


kalau korang nak maklumat lanjut, jangn malu malu hubungi aku. wassap dan telegram je aku. sms pun boleh. nak call tu kalau siang, maaflah sesangat. Waktu kerjakan? faham faham jelah.

ZAMRI J pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor yang Ohsem!!!!
013 7065 178
aku juga pengedar shaklee Felda Air Tawar 4 dan sekitarnya

Comments