KENALI VIVIX

Salah satu produk yang Killer dalam senarai produk keluaran Shaklee ialah VIVIX. Bila aku suggestkan pada kawan kawan aku vivix ni memasing buntang mata bila tahu harganya. Eleh, konon mahal... aku tau, kalau beli sport rim ribu ribu atau handphone mahal mahal, berbaloi sebab orang lain nampak. Tapi beli vivix ratus ratus orang lain tak nampak. Sebab?? ko minum vivix tu kan???? macam aku tak tahu.

Vivix ni kalau nak tau, ia adalah campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol. Apa menatang pulak Polifenol ni.. Aduh,....Takpe, sebab tu ko jumpa blog aku ni. Sebab ko nak tau lebih jelas apa tu Vivix kan??


inilah rupanya vivix tu. Sedap tau rasanya.,. rasa macam ribena. kata anak aku. aku rasa macam anggur . eh memanglah anggur. ok, Polifenol tu adalah kumpulan fitokimia yang terdiri dari sebatian tnaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan semulajadi. Orang perempuan memang kalau dah nampak kesan hasil dari minum vivix ni, ko tak payah nak belikan emas berlian bagai, ko bagi je vivix. dia macam awet muda tau. Boleh muda 25 tahun semula.. kalau bini aku sekarang umur 35, dan dia ambil vivix ni, sah sahlah muka dia macam umur 10 tahun..ha ha ha.. takdela macam tu. means, muka menten muda. walaupun umur dah tua.



Manfaat VIVIX ni kalau korang nak tahu, ia lebih menjurus kepada penjagaan kesihatan dari dalam. Dari sel sel dan DNA kita tau. Jadi, bila dia dah pulihkan dari sel sel kita, maka keseluruhan sistem dalam tubuh badan kita, akan stabil dan sihat.

Vivix ni bertindak dalam 4 cara :-
* mempertahankan sell
* memberi tenaga kepada sell
* memperbaiki sel
* meningkatkan prestasi sell

semualah berkaitan sell. sebab kalau sell kita rosak atau mati, maka sistem tubuh badan kita juga akan terkesan, tu yang mudah penyakit hinggap kat kita ni. Sebab badan dah tak boleh nak halang penyakit dari membiak dalam badan. muncullah penyakit kanser, penyakit jantung, diabetes,, sakit sendi, buah pinggang dan yang best, tua sebelum masanya. 

Nanti aku share testimoni mereka yang ambil vivix ni. tapi kalau korang nak tahu, bulan ni promosi vivix tau. BELI 2 UNIT VIVIX DALAM 1 RESIT, KORANG DAPAT FREE KEAHLIAN DAN DISKAUN 5%. tawaran ni sehingga 29 FEBRUARI 2016.

aku Mohd Zamri Hussin, pengedar Shaklee Kota Tinggi Johor yang Ohsem!!! aku juga pengedar Shaklee Desa Cemerlang, Ulu Tiram serta ada membuat penghantaran ke Felda Semenchu, felda Air tawar 4, Air Tawar 5 dan sekitarnya. Abang long Shaklee ni..

ZAMRI J pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor yang Ohsem!!!!
013 7065 178

aku juga pengedar shaklee Felda Air Tawar 4 dan sekitarnya

Comments