KASI WARM UP

berhabuk lah rumah aku ni. apa yang aku sibukkan pun aku tak tahu. Tapi azam 2016 ( dah masuk bulan ke 2 pun kan), aku nak baiki rumah aku ni sikit sikit. kasi renovate sikit sikit. Biar orang datang nanti, selesa tengok rumah aku...


Yeahhhh...silalah bagi aku semangat dengan komen di setiap entry aku ni...

Kata Kawan......

aku Mohd Zamri Hussin, pengedar Shaklee Kota Tinggi Johor yang Ohsem!!! aku juga pengedar Shaklee Desa Cemerlang, Ulu Tiram serta ada membuat penghantaran ke Felda Semenchu, felda Air tawar 4, Air Tawar 5 dan sekitarnya. Abang long Shaklee ni..

ZAMRI J pengedar Shaklee Kota Tinggi, Johor yang Ohsem!!!!
013 7065 178

aku juga pengedar shaklee Felda Air Tawar 4 dan sekitarnya

Comments

Fahmy said…
Yaaaa teruskan zam... aku support dari belakang sentiasa!
Fahmy said…
Yaaaa teruskan zam... aku support dari belakang sentiasa!