OSF ( OUR SHAKLEE FAMILY ) APPRECIATION HIGH TEA

semalam iaitu hari Ahad 9 December 2018, upline abam si Azmi ( yang dok tengah tu) buat majlis perjumpaan bagi meraikan ahli dalam group OSF yang telah mencapai rank Master Coordinator dan juga telah berjaya dalam mendapat ahli yang ramai sepanjang cycle 2018.

kami namakan majlis ni Appreciation High Tea. ini antara kenapa abam suka dengan kumpulan abam ni. sentiasa ada aktif dengan pelbagai aktiviti yang menarik. Masa ni lah kami nak jumpa upline, sideline, downline semua. masa untuk sama sama serap aura dari mereka semua. Ini antara suami suami yang menjadi tulang belakang pada kejayaan para isteri tau. Siapa cakap kami tak sayang isteri kami. 


Lagi seronok, majlis ini semua disponsor oleh upline kami iaitu Master Azmi dan Master Azrin. kami hanya perlu berikan komitmen, masa untuk menghadiri nya. mehlah layan gambar gambar masa majlis kami ni semalam.


Wife abam yang memang selalu excited kalau bab makanan. eh, tapi masa ni bukan baca doa makan tau. ni baca doa pembuka majlis.




wife abam kata nak buat macam ni kat meja makan rumah abam. abam kata, tak yahlahhhh. cantikan design dan deco majlis ni. Abam pun teruja tengok.


isteri isteri yang tidak pernah kisah nak membantu suami dari segi kewangan dan urusan rumah tangga. masa nilah kita kasi masa mereka berjumpa dengan kawan kawan mereka. nak membawang ke, nak sedut aura ke, nak share tips ke, sukatilah. kita akan gembira bila tengok isteri kita gembira.



inilah mereka mereka yang hadir dalam majlis semalam. tak ramai, tapi meriah. hah, dalam sibuk sibuk hadiri majlis macam ni pun,  wife abam dalam closed sales set kesuburan tau. Alhamdulillah.



eh??? kenapa jari empat??? nak tau kena join group abam dulu baru abam bagitau makna 4 jari tu.

seronok kan ? takkan nak tengok je abam and the gang seronok, jomlah seronok sama dengan abam. Abam tak nak janjikan bulan dan bintang, tapi abam janji abam tunjukkan jalan bagaimana nak dapat lebih dari abam dapat sekarang ni.  Abam lagi suka kalau suami cari abam supaya abam boleh cerita lebih santai dan seronoknya bila join ahli shaklee dengan abam. tak rugi lah. sambil kita pergi mancing ikan pun kita boleh share strategi dan tips untuk bisnes shaklee ni.



***************************************************************


kami merupakan pengedar Shaklee di Kota Tinggi, Johor yang aktif sejak tahun 2011 lagi. Malahan membuat penghantaran ke seluruh negara melalui pos laju atau kurier servis. Nak COD? boleh je. kawasan sekitar Kota Tinggi termasuklah Felda felda berhampiran. lagi lagi Felda Pasak, Felda Air TAwar 1, Felda Air Tawar 2, Felda Air Tawar 3, Felda Air Tawar 4, Felda Air Tawar 5, Felda Semenchu dan sekitarnya lah. 

email : zamrihussin.81@gmail.com
instagram : abam jual shaklee


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dengan kami, anda boleh klik ikon di bawah untuk isi maklumat anda, dan kami akan hubungi anda segera!!.




sebelum itu, anda perlu baca ini :-




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments